tirsdag den 21. februar 2012

Malerier


Så har jeg taget en tur rundt i huset og taget billeder af de malerier jeg har hængene rundt omkring.. Nogle har jeg malet for mange år siden da Kevin var helt lille, andre er malet mens vi har boet her i huset...
Jeg har haft en masse andre malerier, men dem fik jeg lov at udstille i en forretning, desværre lukkede den og de nægtede at udlevere mine malerier :( Så de er tyv stjålet og mistet :( Rigtig ærgeligt... Er ikke super dygtig til at male, men jeg synes stadig det federe at have egne malerier i hjemmet end andres eller nogle der er lavet i massevis :)

Desværre får jeg ikke rigtigt malet.. Jeg håber dog snart at finde gejsten til det igen, nu der er kommet plads i hobbyrummet og jeg har fået orden i alle mine mange malerlærreder, malerting, maling osv... og jeg har fået min mors staffeli herhjem for længe siden så jeg mangler ikke noget.. Det bare at komme igang..
Men som i nok kender så er der bare så mange kreaprojekter man gerne vil lave, men energi og tid hænger ikke altid sammen med det man gerne vil..

Tak fordi i kikkede med i min kreaverden.. Så fik i lært lidt mere om mig tihihi :)

Fortsat rigtig god tirdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar