mandag den 30. januar 2012

Vandrepakken 2012

Sååå starter vi endelig vandrepakken op igen :) Denne gang starter jeg og hold op det har været svært.. Både fordi jeg står midt i et rod med hobbyrummet og fordi jeg lige pludselig jo skulle tænke på at der KUN var ting fra mig af som den næste på listen havde at "bytte ud med"... Det en helt anderledes følelse af at man ikke vil skuffe den næste og samtidig jo ligger alle de ting i man synes er noget værd men som man bare har alt for meget af eller ikke får brugt.. Nogle af tingene har jeg meget af nogle andre har jeg haft i et år eller mere uden at bruge det, og derfor kunne det være dejligt om andre kan finde ideer til at bruge det istedet for det bare ligger her og samler støv.... Jeg ville egentligt have lavet stempelaftryk men det kom jeg i tanke om da pakken var tapet til og jeg stod nede på posthuset i kø.. typisk....
Jeg er meget spændt på hvordan den bliver taget imod og glæder mig helt vildt til at følge den og se hvordan den ender når den kommer tilbage hertil engang :)
Sååååå vi igang.. weeeeeeeeeeeeeee.....

1 kommentar:

  1. Juuubbbiiii. Det ser jo godt ud, masser af alt muligt. Tror du kassen kommer til at veje som sidst he-he
    Kh Lonnie

    SvarSlet