lørdag den 26. november 2011

Jul i rammer

Ja jeg har jo ikke pyntet op endnu som fortalt tidligere.. Men her til aften er Kevin hjemme og sove hos sin Bedste, det fik han lige pludselig lyst til, så jeg sidder i hobby værelset og hygger mig og fandt så disse 3 rammer med et gammelt billed som i kan se nederst. Rammer er nogle jeg var så heldig at få af Anette fordi hun ikke kunne bruge dem og jeg så jo straks noget romantik over de lidt råt/groft malede søde rammer.. Så jeg tog noget kvist/Craft papir og stemplede med et TH tekst stempel og sværtede med Walnut Stain sværte og limede på baggrunden som jeg lige vrikkede stille af.. og så blev de limet på med lim pistol igen og pyntet med nogle bogstaver jeg har givet rød embossing og farvet kanterne med rød promarker.. Fandt så lidt hjemmelavede og købte blomster og lidt halv perler og grene fra en MS punch, de søde små hvide bær er fra Fakta de har på tilbud pt. og den tynde snor er fra Kreative fornemmelser... Elsker den snor :)
Og vupti efter noget tid fik jeg lavet mit første julpynt der er kommet op at hænge i år med abesnot da jeg ikke vil lave huller i væggen for den korte tid :)

Rigtig god første Advent imorgen og tak for jeres søde kommentare...

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de søde .. bare helt vild søde !!

    Knus Jytte

    SvarSlet
  2. Det er du kommet rigtig godt fra, det er en dekoration man ikke ser andre steder, flot, flot. og også god advents søndag til dig morkaren.

    SvarSlet