torsdag den 3. februar 2011

Scrap kort fra Januar


Dette kort er det jeg er mest tilfreds
med, men jeg brugte også 6 timer på
det, da alt er lavet og syet i hånden :)



Kort med tekst mønster papir der er downloadet gratis
og printet ud på karton. Rigtig lækkert..
Det kommer jo ikke som en overraskelse,
jeg elsker at lave kager og cup cakes, så
var jo også nød til at lave et cup cake kort tihi.

Et kort uden tekst så det kan bruges til flere muligheder


Et forsøg på at lave et hjerte kort, svært i frihånd pyha.

Happy day kort

Mit aller første kort ....
Jeg elsker jo at være kreativ, og lever mig helt ind i det jeg sidder og laver..
Jeg har lavet mange kager over det sidste 1½ års tid, men da jeg pga en masse
skavanker ofte har smerter kan det være rart at sidde og nørdle med noget jeg
let bare kan gå til og fra og hvor man ikke skal tænke over hygiejnen osv.
Jeg fandt inspiration til at lave disse kort fra andre scrappere, på deres blogs
og butikkers sider og kom endelig igang.
Har en masse ting liggende da jeg i forvejen laver scrapbook som jeg holder af
at hygge med, så det var bare at komme igang:)
Nu jeg ved at få lavet lækkert bord og hylder på mit hobby værelse så der bliver
masser plads til at udfolde mig, det bliver lækkert..
Der skal nok komme billeder når det færdigt :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar