tirsdag den 22. februar 2011

Et lille kort igen



Der var en lille udfordring/ide, på scrapforummet med at lave noget til aften med feks noget gækkebrev mønster eller noget og noget maling mm og det prøvede jeg..
Mit humør er ikke på toppen idag da jeg skal til et vigtigt møde imorgen og det bære kortet
vist præg af, lidt dystre farver osv....
Jeg er lidt den type der gerne vil have kontrol over hvad jeg laver, have rene linier osv. så det her var godt nok noget af en udfordring at bare sætte mig ned og prøve at lave noget uden at vide hvor jeg skal starte eller slutte..
Jeg ved ikke endnu hvad jeg selv synes om kortet..
Der er både brugt maling, decopagelim, silkepapir, papirs blomster, hjemmelavet silkepapirs blomster, perler og pap og stempel teksten har jeg selv lavet udaf noget skum"pap" og det fungerede nu meget godt når man ikke har noget andet hihi :)
tak fordi du kikkede med og fortsat god uge- og vinterferie for nogle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar