torsdag den 3. februar 2011

Hobbyrummet


Magnet tavle før


Magnet tavle efter der er kommet
sort folie på.

Magnet tavle før

Magnet tavle efter der er kommet sort folie på.
Jeg har længe gerne ville have et bord inde i mit hobby rum hvor der ellers kun er rumdelere
og massagestol, og nu skulle det så være..
Så mig og kæresten gik igang med projekt bord og hylder :)
to eftermiddage og så var vi færdige :)
Købte
bordplade til 100.- silvan
Hylder 120.- silvan
hyldeholdere 40.- jem&fix
Skruer mm 120.- xl byg
2 ruller folie 24.- lidl
Bordben 135.- jem&fix
2 grønne kasser 20.- TIGER
papir holder- sort- 20.- TIGER
3 hvide magnet tavler 36.- netto.
Resten havde jeg herhjemme..
Det har været et rigtig hyggeligt og svært projekt da vi har gips vægge og
væggen bestemt ikke er lige hihi..
Men det hele gik heldigvis og op kom bord og hylder.
Plastik kasserne er nogle jeg helt gratis har hentet nede ved en bland selv slik forretning
og kommet blå boble folie på, så de pæne at have og så kan der komme "skilt" på hvor
der står hvad der er i, når de fyldt :)
Tavlerne var nogle jeg havde i gemmerne og kom folie på så de passer ind og er meget flottere.
Jeg har fået 2 af de hvide magnet tavler op under den nederste hylde- så ideen hos en anden scrapper:) så man kan hænge ting op der. den sidste er på væggen...
Jeg har sat lidt af mine malerier op så jeg får glæde af det jeg laver hihi :)
Lys mm havde jeg også herhjemme...
Så mangler der bare en god kontostol, som bliver noget jeg ønsker mig i fødselsdags gave af kæresten hihi :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar