søndag den 3. marts 2013

Slik "pakker"




Så er Kevins 10 års fødselsdag vel overstået.. alle 13 unger hyggede sig... og der blev rigtig danset løs da vi lavede stuen om til fedt diskotek, selvfølgelig med chips, sodavand med sugerør og isterninger og disko kugle og lys, lysende ballonner osv :)

De her slik "pakker" er en fil fra Silhouette store, det ballonnen også...
Jeg troede den røde power tape ville kunne holde dem sammen, men de sprang op hele tiden da jeg lavede dem :(
Så måtte også bruge hæftemaskinen.. 3 i bunde og èn i toppen..
Men idag klistrede det jo så HELT fint så det var ikke nemt at åbne dem for børnene, uden at rive dem lidt i stykker :(
Så det var ingen succes- udover ungerne beundrede dem :)

Vi havde 13 børn hjemme.. Jeg siger jer 13 børn (piger&drenge) larmer som en hel fyldt fodboldbane med pupliku hihihi...
Men hold op hvor var det bare ALT besværet værd.. Jeg kunne ikke have gjort det uden den store hjælp fra rené, min mor og søster..!
De hyggede sig virkelig og var bare så glade og flere af dem synes det var den bedste fødselsdag i klassen de havde været til :)
Og de synes det fedeste var at der både var piger og drenge med- det første gang i den klasse de har prøvet det ( de går i 2 nu) så det var jo helt perfekt satset :)

Vil lige vise jer denne ballon "ranke" jeg knoklede med i 2 timer som har gjort mine fingre så ømme og ødelagte og min vestre arm kan snart ikke fungere mere nu... men ser det ikke godt ud :)
I Harald nyborg kan man købe poser med 200blandet ballonner i for kun 50.- så vi købte 400 og fik nok brugt de 300 i alt på idag rundt omkring hvor de hænger og til at lege med :)
- er altså så stædig at har jeg fået mig sat en idé i hovedet så skal det bare være sådan hihiih... men fint blev det :)

Tak for de søde tillykke hilsner til Kevin :)

Håber i får en dejlig søndag :)

12 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare flot ud!! Dejligt at ungerne hyggede sig og det blev alletiders fødselsdag.

    Forsat god søndag og pas nu lidt ekstra godt på dig selv, de næste par dage.

    SvarSlet
  2. Lyder som en god fødselsdag. Sjove slikpakker.

    SvarSlet
  3. Wow - det vil både børnene og Kevin ikke glemme! God søndag

    SvarSlet
  4. Hvor var det godt i fik en god fødselsdag. Og sikke mange balloner. Skal i danse lidt ballon-dans i dag.
    God søndag. :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev desværre syg igår og ligger stadig syg så ingen aktivitet til mig desværre :(

      Slet
  5. Herhjemme ved vi kun alt for godt, hvor meget gang der kommer i huset, når der er børnefødselsdage! vi inviterer dog stadig kun pigerne, men der er altså også 16 styks af slagsen i Emmas klasse og 13 i Charlottes!

    Super flot ballon-guirlande, du har lavet. Og skønne godteposer.

    SvarSlet
  6. Dejligt at i fik holdt en god fødselsdag.

    SvarSlet
  7. Det ser sk*** godt ud :)

    SvarSlet
  8. Lyder som en rigtig god dag!!!
    Flotte slikpakker og fin ballonranke :)

    SvarSlet
  9. Heldigvis blev det en god dag for Kevin og klassekammeraterne, men synd at luften "gik ud af din ballon"...

    SvarSlet
  10. Tillykke med Kevin. Har har godt nok fået en skøn dag.
    Skidt med at du er øm og træt efter den omgang - og det ville jeg vist også være...hihi. Når det hele er gået så fint, så pyt med det.
    De slikposer er bare SÅ fede.

    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  11. Sikken en fest, det lyder så sjovt. Og hvor er dine slikæsker fantastiske flot, waw

    SvarSlet