tirsdag den 5. marts 2013

Fødselsdags invitationer



Ja det går lidt sløvt med at få blogget alt det jeg har lavet de sidste måneder hihih...
Her er så de invitationer jeg fik lavet til Kevins fødselsdag.. Der skulle laves 28+ en jeg vil gemme til ham selv som minde.. så det skulle ikke være for besværligt så jeg fandt en figur via google og lavede om til en skærefil.. Det var oprindeligt en dame for det var damesko men dem lavede jeg til flade sko ;) Kunne nemlig ikke finde noget i silhouettestoren jeg kunne bruge..
Så et par stjerner også skåret ud på carmen, et stempel og en strimmel washi tape og sværte rundt i kanterne.. Jeg nåede dem alle sammen til Scrap´n´dream hvor jeg lavede dem.. så kom der indbydelsen printet på farvet karton indeni på den ene side og vores adresse på den anden side indeni..

Jeg er stadig syg desværre og solens lys genere mine øjne så jeg frygter migræne igen :(
Hader at have solbriller på men det ender med det bliver nødvendigt hele sommeren hvis
det fortsætter sådan her :(
Nå men når man ligger syg kan man jo lige så godt bruge tiden kreativt så jeg laver en masse filer om
til skærefiler og gemmer, af dem jeg har haft hentet rundt omkring på nettet den sidste månedes tid :)

Tak endnu engang for alle jeres kommentare de betyder rigtig meget for mig..

Rigtig god forårs dag til jer alle sammen...


10 kommentarer:

  1. Smukke kort.
    Ja det er dejligt at være kreativ når man kan og det
    god bedring
    lilla

    SvarSlet
  2. Det er nogle seje invitationer.
    God bedring.

    SvarSlet
  3. Super seje indbydelser.
    God bedring.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte invitationer - ja, den Cameo er guld værd, når der skal masseproduceres...

    SvarSlet
  5. Hold da op for nogle fine invitationer...utroligt hvad den maskine kan.

    God bedring med dig. Det er træls at have det sådan.

    SvarSlet
  6. Super seje indbydelser.

    God onsdag!!!

    SvarSlet
  7. Dine invitationer er super flotte og det er så fedt med den sort/hvide farvekombination. God bedring

    SvarSlet
  8. Fantastiske indbydelser. Håber du snart får det bedre.

    SvarSlet