søndag den 21. oktober 2012

Sommerfugle kort


Udfordring #6 Madame Butterfly- var noget svær...
Der var en masse krav..
Der skulle være et element på min 10x10 på kortet- her har jeg den sorte baggrund.
Så skulle der bruges en farve fra et billede med en sommerfugl, her har jeg brugt den orange baggrund.
Der skulle mindst 3 sommerfugle på, og der skulle være noget synet med symaskine eller i hånden-
Her satte jeg tre sommerfugle på som jeg syede sammen 2 og 2..
Der skulle bruges `et andet dyr udover sommerfuglene, så jeg stemplede 3 mariehøns på.
Derudover skulle der bruges noget hjemmelavet pynt.
Her har jeg sat en "blomst" på som Anette engang har lavet og givet mig...
Kortet skulle min. være 10x10 - mit kort er 13x13 cm.

Det var mange krav ikk??

Happy Birthday er skåret ud på Sillen og tegnet hvide syninger i med en hvid pen...

Mørket og efteråret er kommet ind over os så nu det tid til hygge med starinlys...
Derfor lidt lysstemning på billedet :)

Har i deltaget i Udfordring #6 på Scrapsisters??


2 kommentarer: