søndag den 21. oktober 2012

Jule Tags 2012


Der blev igår afholdt CyperCrop på Scrapsisters forum, men jeg var væk det meste af dagen så nåede ikke de første par udfordringer, men da jeg om aftenen satte mig ved scrapbordet var der liiige nogle timer til BonusUdfordring #3 var slut så jeg skyndte mig at deltage..
Kravene var at der skulle stå TIL- FRA på gavemærket, Der skulle bruges blå- der måtte ikke være røde farver...

Så jeg tog nogle brunlige Tags og gav dem en god omgang BLÅ distress ink og så stemplede jeg to motiver med stempelpude"lim" og gav embossing pulver så det blev hvidt og lyst. Kanterne på stjernerne med TIL & FRA blev også tegnet blå...
Lavede falske syninger med en hvid pen langs kanten af tagget og kom nogle hvde perler af TH flydende accent lign. perler...
Der blev sat brug twine på med et hjerte hvor der står - made whit love - og snor på til at hænge tagget op med...

Deltog du i udfordringen derinde???



4 kommentarer: