onsdag den 4. april 2012

Alutape kort..


Igår havde jeg scrap besøg :)
Vi fik sludret en masse men også lavet et enkelt kort hver da jeg skulle lære hende at lave sådan et herrekort..
Denne gang har jeg valgt at udstandse nogle tandhjul af en øldåse og så givet det lidt sort og kobber embossing så de passer til resten..
Manden har jeg skåret ud i hånden, brugte den jeg havde fået i en swap som skabelon.. men det gik nu meget godt ....
Næste gang tror jeg at jeg vil forsøge mig på et tag med alutape...

Håber i alle får en dejlig påske og vejret fortsætter den gode stil med solskin :)

5 kommentarer:

  1. Super flot metal-kort.
    God påske.

    SvarSlet
  2. Rålækkert kort!
    God påske.

    SvarSlet
  3. Super sejt herrekort!
    Ang. dit spørgsmål på min blog...jeg har endnu ikke oplevet problemer med, at mine sværter ikke vender på hovedet. De sværter fint nok og hvis de holder op med det, så er det måske mere fordi de er ved at være gamle. Jeg har desuden reinkere til mange af dem fra den gang jeg farvelagde med distress ink, så det går nok! :)
    Rigtig god påske!

    SvarSlet