onsdag den 30. marts 2011

Begravelses kort

Dette kort er desværre ikke lavet til en glædelig begivenhed, men til min søns Oldemor som bisættes imorgen. Hun sov ind sidste uge efter lang tids sygdom så det var en dejlig slutning på livet at få fred på en god måde. Da hun ikke længere rigtig genkendte nogen og forstod ret meget har vi ikke besøgt hende og vil gerne gøre noget specielt og ikke bare give hende et købekort. Derfor har jeg lavet dette søde kort, med en sidste hilsen som jeg personligt synes er blevet rigtig godt. Jeg synes stemplet passer perfekt fordi det jo viser en engel med vinger og en rose i hånden - ihvertfald i mine øjne.. Derfor synes jeg det symbolisere det ret godt.. Jeg har sværtet kortet og farvelagt stemplet med farveblyanter. Teksten er skrevet ud på computer og bagpå (som ikke vises) har jeg skrevet en tekst på computeren og printet ud og sværtet og sat på med en hilsen os... Jeg synes kortet er smukt og passer til en smuk bisættelse som jeg er sikker på det bliver.. Tak fordi i kikker med og endnu engang tak for alle de søde kommentare, specielt til mit album :) De varmer og jeg nyder at læse dem alle....

6 kommentarer:

  1. Det er et rigtig fint kort til den lejlighed. Enkelt og med et velvalgt stempel.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et fint kort til en trist anledning...

    SvarSlet
  3. Kondolere med din søns Oldemor... Det lyder til at hun er kommet godt herfra og at det var det bedste for hende, men derfor er det stadig svært at skulle sige farvel til en man har kær... Jeg håber på at det bliver en smuk bisættelse i morgen...
    Det er et smukt kort du har lavet og jeg synes at det passer fint til en bisættelse...

    SvarSlet
  4. Det gør mig ondt. Kortet er meget smukt og vil give varme :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et fint kort til en sådan begivenhed, jeg kan godt forstå det med gerne ville gære kortet personligt

    SvarSlet
  6. Rigtig fint og smukt kort, passer godt i den meget triste anledning.

    SvarSlet