torsdag den 3. marts 2011

Lyserød æske


Jeg har lidt ting jeg skal give til en, og fik lyst at lave en smuk æske som det kunne kommes i.
Det blev til denne. Det er en papæske købt i bilka- sådan en hvor der er 3 i en pakke, og så har jeg brugt noget almindelig og lidt mønstret karton samt BoBunny papir, papirs og stofblomster, store og små brads fra Panduro og scraphouse. Sløjfen er bånd fra nogle af de smarte pakker hvor der er 5x1 meters bånd i, fra Bilka, som jeg har klipset sammen og syet en knap på.
Nøglen er pynt til en telefon rigtigt men synes det var perfekt til sådan noget :)
Knapperne på siden er syet og så sat på med dobbelt klæbende puder for at gå lidt ud fra æsken, som giver en god effekt.
Hele æsken er sværtet diverse steder med pink og lilla sværte, også indeni hvor der også er kommet lyserødt karton.
Jeg glæder mig meget til at aflevere denne søde æske til en dejlig pige :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en super fin æske...lækkert :-)

    SvarSlet
  2. Flot æske, du har lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. wauw hvor er den bare super flot. Jeg er vild med alle detaljerne og skøn farve.
    Tusind tak fordi du havde lyst til at deltage i vores konkurrence på Panduro Hobbys scrapbooking blog. Vi håber du får lyst igen.
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet