søndag den 21. juli 2013

PL Juni :)


Her er den ene side af en "dobbelt side" jeg er i gang med for Juni måned..
Jeg har brugt kort fra de nye Becky higgins PL core kit :) åhh de lækre mums.. Især Honey Edition..
Det er det kit jeg selv har købt og er klart også yndlinge kittet af dem alle, lige min stil og farver :)
og så har jeg byttet nogle kort med andre så jeg også har kort fra Jade, Blus og Kraft edition og snart Rain også :) Det jo skønt at have nogle fra de forskellige serier istedet for mange ens fra samme kun :)
Jeg er jo desværre langt bagud med mit PL, pga flytningen og min egen næsten nye printer har valgt at "slå knuder" og ikke gide printe rigtigt så har måtte printe ude, det gør det lidt mere besværligt... Så mangler stadig at få printet billeder fra de andre måneder før jeg kan lave dem..
Jeg nyder virkelig at side og lave det så glæder mig til jeg er up-to-date igen og selv kan printe billeder...

Til jer der ikke har været forbi, har jeg fået sat flere nye ting til salg på salgs bloggen forleden:
www.rodebunken.blogspot.dk

Håber i alle har været ude at nyde det skønne vejr? Det har jeg, for blev lige hentet og inviteret med til hygge på havnen og en soppetur på stranden bagefter, da rene kom for at aflevere Kevin fra weekend der...






3 kommentarer:

  1. Rigtig fin side, og det vand ser da bare helt perfekt ud til en god soppetur. Ville elske at leve lidt tættere på vand, så man kunne gå en tur lags stranden en gang imellem, men vi kan jo desværre ikke alle bo der.

    SvarSlet
  2. Fin side du har fået lavet :)
    Ja nyder varmen, så længe det lufter lidt :D

    SvarSlet