fredag den 20. juli 2012

Inspirations bog til kort...


Det ikke altid jeg lige gider hive computeren med i  hobbyrummet, og man har den jo heller
ikke med til scrap rundt omkring, så nu har jeg fundet en notesbog som jeg har taget i brug til
inspirationsbog til kort.

Jeg har en masse billeder i mapper på computeren og så tog jeg bare og printede dem ud som fotos- for der kom 9 på en side og det en god str til bogen så blev de klippet ud og limet i bogen og hvor er det skønt bare at kunne sidde og bladre i den og se på andres lækre kort og måske finde inspiration når man selv er gået i stå...
Det skønt med dem der har vandmærke/navn på deres billeder, så ved man hvem man har fundet
inspirationen hos, det desværre bare ikke mange der har det...

Hvordan man laver det på sine billeder og om det svært har jeg tænkt over, for jeg kan ikke
selv hitte ud af det..
Hvis nogen har en TUT eller kan forklare hvordan man gør må i endelig sige til, vil meget gerne
lærer det :)

4 kommentarer:

  1. Smart ide med at samle dem alle i en bog

    SvarSlet
  2. Super god ide ;-) Tror jeg gør dig kunsten efter en dag snart...

    Det med vandmærke på billederne, kan laves meget let. Hvis du redigerer billeder i Picasa, er det bare at tilføje tekst på billedet, finde en farve/skriftype osv. du kan lide og gemme billedet med det på inden du lægger det på bloggen...

    SvarSlet
  3. Kanon god ide - den lifter jeg :-). Tak.

    SvarSlet
  4. Sikke en masse lækre ting du har lavet, mens jeg var væk på ferie.
    Jeg synes lige, at jeg kunne genkende et kort i din bog ; )
    Jeg redigerer også i Picasa 3 og skriver tekst under billederne derinde, når jeg har redigeret færdigt.

    SvarSlet