lørdag den 21. juli 2012

Herre kort ....


Jeg var så heldig at Mona var sød at sende mig nogle diecuts af denne gamle fine bil, både i grå,sort og alu igår så dem modtog jeg idag og måtte straks igang med at lege med dem :)
Tusinde tak Mona :)

Jeg tog et sæt sorte biler og gav dem sølv embossing og kobber sværte, alle tandhjulene har
også fået embossing i sølv, guld og kobber...
Elsker at embosse ting, det giver tingene en fed effekt....
Jeg fik også endelig prøvet at bruge en sidde fra en gammel bog, det rev jeg i stykker og gav
noget valnut stand sværte så det passede til de andre ting :)

Idag kom jeg først ud af sengen kl 15.30 og har bare lagt på sofaen så det først her til aften jeg kom i hobbyrummet, så nu jeg igang med at lave kort mens jeg kan sidde herinde og se på min mor, bror, søster, kevin, kæreste og hans bror lavet bål i haven..
Jeg magter ikke selv selskab så holder mig inde, men nyder duften og at høre de hygger sig :)

Håber  i andre har haft en dejlig lørdag :)

Tak for jeres søde kommentare til mine tidligere indlæg...

Til spørgsmål om Sillen:
Silhouetten er en skæremaskine der kan mange ting, inde i det program der følger med kan man selv lave figure og tekster og skære ud, man kan købe filer at skære ud og finde mange gratis filer også.
man kan også bruge print & cut hvor man først printer noget ud og bagefter sætter det i maskinen og så skærer den det ud for dig :)
den kan også skære i feks vinyl så man kan lave sine egne wallstickers...
Det en fantastisk genial opfindelse og jeg er blevet rigtig glad for at være ejer af den :)


6 kommentarer:

  1. bare flot kort, og skøn bil

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort, de die er bare så skønne, super flot baggrund.

    SvarSlet
  3. Super flotte biler.
    Godt du lytter til dig selv og giver dig selv lov, at vælge selskabet fra, når du har behov for at være dig selv.

    SvarSlet
  4. Lækkert herrekort. Godt du kender dine egne begrænsninger,Jean. Det er såå vigtigt.
    Håber at du er ok i morgen

    SvarSlet
  5. Hvor er det et kanon flot kort du har lavet:)
    Tusind tak for svaret ang "sillen" jeg må ind og se hvad sådan en størrelse koster, den lyder spændende:)
    Knus

    SvarSlet