torsdag den 11. august 2011

Billeder fra Vandrepakken

Sådan så pakken ud inden jeg lukkede den og sendte den videre til Louise.. Den var PROPPET.. De to Pizza æsker den kom i blev byttet ud til en højere æske med et andet låg for at der var bedre plads :)

Disse ting lagde jeg i pakken... Det var MEGET svært at gå alt igennem i hobby værelset og finde ud af hvad jeg skulle komme i uden at komme alt for meget eller alt for lidt i tihihi... Men håber det er tilfredsstillende :) bla. cupcakes papire som nogle har ønsket...



Lidt flere ting.. Bla. en masse stempelaftryk som nogle har ønsket ;)



Her er de sidste ting der kom i pakken ;) Glæder mig til at se dens sidste vandre ture til jer andre ;) Er glad for at være med i vandrepakke gruppen :)

4 kommentarer:

  1. Uha, lækre sager !!! kan næsten ikke vente længere ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det spændende - ville ønske jeg var med :-)
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  3. Det må være guf at modtage sådan en pakke, selvom man ikke kan beholde det hele.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. Det er også rigtig spændene og hyggeligt og godt nok svært at vælge noget ud :)

    SvarSlet