søndag den 11. november 2012

2 Juletag...



Fik lige lyst til at lave et par julekort i nat inden jeg gik i seng... Havde lige noget kreativitet der skulle brændes af og det blev til disse to juletags..
Det første er et jeg skar til så det blev aflangt, og faktisk kan jeg bedre li den model, fordi det ikke er så klodset ?? Hvad siger i ??

De er sværtet med barn door- dristress ink og bagefter stemplet med en mørkebrun stazon på et julestempel fra Panduro, fandt lidt sødt bånd og pyntede med og et par rensdyr og juletræ begge skåret ud på Sillen ;) Scallopén er fra en all around punch, stemplet med GOD JUL fra panduro...
Snefnuggene er lavet med en punch i nogle tynde ark kork og pyntet med halv perler lige som juletræet...
Begge tags har jeg brugt en border punch forneden..

Nu det snart ved at være tid til at jeg hellere må se at komme igang med julekortene :)

Er i gået igang med dem??

Rigtig god søndag...

8 kommentarer:

  1. Rigtig fiine tags, jeg synes ideén med at du har punchet dem i kanten forneden er rigtig god, den må jeg lige huske :)
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Ja, det er flot at det første er langt..
    Rigtig sødt træ og rensdyr!
    Jeg har jo været i gang med julekort længe og tænker, hvad jeg mon skal vise på min blog i December ; ) : )

    SvarSlet
  3. Skønne tags :)

    Jeg kan li' dem begge .. både det slanke og det buttede :D

    SvarSlet
  4. De er så fine !!
    Total cute rensdyr.

    SvarSlet
  5. Sikke et par fine tag du har lavet. De rensdyr er godt nok søde...

    SvarSlet
  6. Rigtig søde jule tags og dejligt inspiration, jeg er nemlig i gang med jule tags/flasketags:)

    knus

    SvarSlet
  7. jeg kan også lide begge og nej jeg er ikke rigtig kommet igang med julekortene ...
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  8. Søde tags!
    Jeg er ikke rigtig kommet i gang med julekort endnu, selvom jeg var med på SS julekortkursus, men jeg håber jeg snart har tid til det!!! De 2 tøser tager bare lige liiiidt mere tid end forventet.... :-)

    SvarSlet