lørdag den 8. maj 2010

Katten på kagen




Havde lovet et par veninder en kage til aften hvor vi holdt en lille hygge aften og det blev denne super søde men enkle katte kage.

Der blev taget et billed af mig da jeg skrev : To my Friends på kagen, og det billed skal da også lige herinde :)


Der var rigeligt med kage da jeg samme dag havde lavet jordbær tærte som også blev delt med nogle veninder så resten af denne kage og et par muffins jeg ikke fik taget billed af blev taget med til nogle skønne mennesker jeg arbejder hos , det var dejligt at kunne glæde så mange mennesker :)



Kagen indeholder:

Chokoladebunde

Hvid chokolade mousse

Hindbærmousse

smurt op med smørcreme

pyntet med chokolade fondan
(Balina Hvid chokolade fondant , blandet med pink pasta farve fra sugarflair)



4 kommentarer:

  1. Hvor er den kat dog bare helt vidunderlig sød !!!!

    Og super fint med pote spor rundt om kagen !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej Jean,

    sikke nogle flotte kager :o)

    hm, jeg syntes ellers at jeg havde skrevet denne kommentar før, men den er ikke dukket op... lyserød chokoladefondant? er det noget du har købt eller lavet selv?

    mvh
    Camilla

    SvarSlet
  3. Hej Camilla jeg kom til at trykke forkert på din kommentar det må du undskylde, derfor skrev jeg i kage beskrivelsen hvad det er så der kan du se det nu :) Det er et færdig købt produkt

    SvarSlet