torsdag den 1. april 2010

God påske- hyggekage



Vi havde påske hygge dag herhjemme, min søn og lillebror dekorerede muffins

og jeg fik så lyst at lave en påske kage da jeg lige har fået nye kagebøger hjem

med en masse inspriration, hvoraf der var en påske kage så jeg gik igang med at modellere påskedyr osv, mens de hyggede med muffins.

Kagen er en lys kage med hindbær i.

Smurt op med RI da jeg ikke lige ville igang med smørcreme og den bare var for hyggens skyld så kanterne behøvede ikke blive så perfekte ;)

(som man også kan se tihi )

Overtrukket og pyntet med fondant.


Kagen tog vi med ned til min Bedste, hvor vi på den måde ønskede god påske og hyggede med familien om en dejlig kage ;)



1 kommentar:

  1. Hihihi hvor er den sød !!! Er vild med dine gulerødder !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet