tirsdag den 24. november 2009

Ko kagen




Lederen i min søn`s børnehave stopper imorgen og der holdesafslutning for hende om eftermiddagen.

Jeg skrev mig på listen til at tage en lille kage med til alle der kikker forbi og ja jeg kan jo ikke bare komme med en almindelig chokoladelade kage med glasur så tænkte jeg måtte finde noget der høre til at være på landet, noget der kan bruges til en kvinde, noget der er sjovt for børnene og noget der viser hendes hun betyder meget for os og mange andre.

Så det blev til denne sjove ko kage :)


Bunde: Chokolade kage

Fyld: smurt med Lemon Curd

smurt op med Chokolade Ganashe

Pynt: overtrukket med Fondant og pyntet med sugarpaste og RI.


1 kommentar:

  1. Øv for den da! Nå, men super flot kage, du har virkelig fanget det med modellering :)

    SvarSlet